update uit OZ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu update uit OZ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu

update uit OZ

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg Mariette

07 Juni 2009 | Australië, Sydney

Hoi iedereen!

Hier weer een update uit Australië! Het is alweer 4 maanden geleden dat ik naar Australië ben gekomen. Over twee maanden loopt mijn toerist visum af en tegen die tijd hoop ik ook wat van immigratie dienst te horen over mijn vervolg visum. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet natuurlijk! Nog even geduld

Hier gaat alles goed. Janine is in mei een weekje op bezoek geweest en dat was erg leuk. Ze is met mij naar het wildlife park en RDA geweest. We hebben een ochtend paard gereden in Numminbah Valley met een kleine picknick. Het was een mooie dag en uitzicht was erg mooi.
Ik heb haar een dag meegenomen naar Byron Bay waar ik begin dit jaar twee dagen heb gelogeerd voordat Nick mij kwam ophalen. Het was een prachtige dag en hebben halve dag op strand kunnen liggen!
Laatste dag van Janine’s verblijf zijn we naar een waterpark geweest en heb ik haar meegenomen naar een Australische outback en paarden dinner show. Het was een geslaagde week!
Nadat Janine weer naar NZ vertrok hebben we erg slecht weer gehad met enkele overstromingen ten zuiden en ten noorden van de Gold Coast. Bij ons was het erg nat maar gelukkig geen overstromingen.

Ik heb onlangs mijn intro gehad voor vrijwilliger in het dieren ziekenhuis van het wildlife park. Het ziekenhuis verhuist binnenkort naar een nieuw gebouw en hopelijk wordt ik dan ingedeeld en kan ik wat meer helpen met operaties en verzorging van gewonde wilde dieren.
Naast park nog steeds actief met de paarden. Ik ben aan netwerken en kan mogelijk bij een springstal wat dressuur werk doen met een aantal paarden. Ik zal binnenkort kennis maken met de eigenaar die spring clinics geeft op de ponyclub.
Verder druk met mijn first aid course voor mijn dressuur coach cursus. Ik heb 22 juni mijn examen voor first aid bij de marine rescue in Southport. Ik heb mij opgegeven voor de dressuur coaching course en krijg hopelijk mijn studie materiaal komende week.
Ik heb afgelopen week wat meer geholpen in het bedrijf van Nick. Ik help voornamelijk de accountant van Nick met allerlei administratieve werkzaamheden.
Ik verveel me in ieder geval niet maar hoop dat ik binnenkort meer info hoor van de immigratie dienst over mijn visum zodat ik hier in Australië kan blijven wonen met Nick en dat ik kan gaan werken.

Voor mensen die ik nog niet mijn adres heb gegeven en die me kaartjes of brieven willen sturen of willen bellen:

P.O. box 1533
Burleigh Heads
QLD 4220
Australia

+61 (0)4 0484 9396

Heel veel groetjes uit Australië!

Mariette

  • 07 Juni 2009 - 08:13

    Anna :

    Heeey lieverd,

    Wat goed om weer wat van je te horen :) En zo te lezen, maak je het goed en ben je lekker bezig :) Wat goed dat je vrijwilliger wordt in het dieren ziekenhuis en ondertussen lekker bezig bent met dressuur coaching! Ga zo door. Hoop dat je gauw goed bericht krijgt van de immigratie dienst en verder aan de slag kunt blijven in OZ! Hier gaat het goed, maar we missen je wel hoor. Het bellen lukte vorige week niet :( Maar ik zal je binnenkort wel even bellen via skype of je eigen nummer en ook handig dat je je adres ff hebt gemeld!

    Dikke zoen en knuffels!

  • 07 Juni 2009 - 09:00

    Janine:

    vond het super om bij je langs te komen in ozzi..
    was echt super gezellig, maar ik had NZ toch wel een beetje gemist hoor ;)

    blijf voor je duimen en hopen dat de immigratie diens eens een beetje opschiet, ik weet als geen ander hoe het is.. mijn residentschap kreeg ik 2 weken voordat mijn visum afliep.. TIMING :) lol...

    cheers

  • 07 Juni 2009 - 14:26

    Jannie:

    Hoi Mariette,

    Het is fijn om weer wat van je te horen Mariette.
    Je bent goed bezig lees ik.
    Mooi ook om te horen dat het zo goed met je gaat.
    En natuurlijk jullie samen.

    Hou je ons op de hoogte als je iets weet over je visum?

    Samantha komt vanavond weer thuis uit Polen omstreeks 23.30.

    Een dikke knuffel Jannie en Henk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariette

Its all about the journey, there is no destination! Just smile and wave!!

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 11606

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: