Queensland - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu Queensland - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu

Queensland

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg Mariette

02 Februari 2009 | Australië, Toowoomba

Hoi iedereen,

Ik ben aangekomen in Queensland. Vanaf Sydney ben ik met de trein richting Byron Bay gegaan. Een hippie/surf dorpje ten zuiden van Gold Coast. Daar heb ik twee dagen gezeten. Beetje stand, surfles en met backpackers wat gegeten in hostel en wat gedronken in Cheeky Monkeys (zeer berucht onder backpackers).
Zaterdag heeft Nick mij opgehaald en zijn we een dagje weg geweest naar een nationaal park. Weekend heb ik in Gold Coast doorgebracht met Nick en zondag zijn we naar Toowoomba gegaan waar ik een weekje logeer bij kennissen. Ik ga morgen naar de universiteit en hoop dat ik wat meer info krijg over de status. Ondertussen ben ik visa mogelijkheden aan het onderzoeken, want als ik zou willen werken is handiger al een visum in bezit te hebben waar mee ik kan werken. Want sponsor visa vanuit bedrijven is lastig ze moeten kunnen aantonen dat ze binnen Australie geen geschikte kandidaat hebben, veel administratief gedoe en daar zitten ze niet op te wachten.
Ik hou jullie op de hoogte!
Hier een paar fotos van afgelopen week!
http://www.mijnalbum.nl/Album=WVXXZSGJ

Liefs
Mariette

  • 02 Februari 2009 - 14:46

    Adriaan En Reni:

    Heb je geen last van de hitte Mariette?
    Het moet echt extreem zijn volgens de krant hier, en net zo'n beetje in het zuidoosten van A.
    Voor vakantie en surfen maakt het natuurlijk niet zoveel uit, veel plezier verder,groetjes
    A+R

  • 02 Februari 2009 - 16:00

    Jannie:

    Hey Mariëtte,

    Fijn dat het goed gaat!
    Maar ja je bent er nog niet,er moet nog van alles geregeld worden lees ik wel.
    Wat een prachtige foto's zeg. Het is net een boek met mooie foto's.
    Onvoorstelbaar het is daar heel warm, en hier staat de verwarming hoog aan.
    Je bent een bofkont Mariétte.
    Veel succes, en hou ons op de hoogte.
    Geniet ervan,
    liefs Jannie & Henk oet Winzum

  • 02 Februari 2009 - 18:10

    Adriana :

    Ooo wat een super foto's! Dat is wel wat anders dan mijn sneeuwfoto's lol!

    Ik vind het hartstikke leuk om zo op de hoogte te blijven!

    Liefs

  • 03 Februari 2009 - 14:18

    Mirjam:

    Hey Mariette,

    Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Het is wel veel geregel zo te horen. Ik hoop dat je snel duidelijk krijgt of je aan je phd kunt gaan werken of dat je toch op zoek moet gaan naar een baan..... Veel succes en hoor snel van je!!!! Veel plezier!!!

    Liefs Mirjam

  • 03 Februari 2009 - 16:56

    Samantha:

    heej Mariette!!
    Wat mooi dat alles goed gaat en dat je veilig aangekomen bent =).
    Het is voor mij wel heel erg wennen, dat je mij niet meer ophaalt in het weekend. Best wel raar dat jij nu helemaal aan de andere kant van de wereld zit. Ik mis jou nog steeds ontzettend! En aangezien sommige foto's heb je het daar heel erg fijn ;). Het zijn hele mooie foto's ik ben echt jaloers op je!! Nou we houden contact, en misschien komen wij wel naar je toe. Voor nu heel veel succes. Ik mis je. Liefss xx Samantha. (L)

  • 05 Februari 2009 - 06:58

    Anna :

    Hey chica!

    Het klinkt allemaal goed :) (het surfen en zo). Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt over de Uni en de visa... wel een gedoe, maar denk zeker wel de moeite waard.
    Succes lieverd!

    xxxx Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariette

Its all about the journey, there is no destination! Just smile and wave!!

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 11612

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: