Workshops & clinics - Reisverslag uit Palm Beach, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu Workshops & clinics - Reisverslag uit Palm Beach, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu

Workshops & clinics

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg Mariette

20 Juni 2010 | Australië, Palm Beach

Hi All!!

Hoe gaat het met iedereen daar in Nederland?? Ik hoor dat het weer tijd is voor een update. Ik zal een kort houden :) zo even koken en filmpje kijken met vriendin!

Ik ben afgelopen maanden erg druk geweest met opzetten van paardenvoedings workshop en dressuur clinics. Ik moest vanalles natuurlijk maken en organiseren. Ik had ook mijn eigen werk kleding besteld en eigen logo ontwikkeld voor de shirts & caps. Ik heb een paar fotos toegevoegd!
Vorige week had ik dan ook mijn eerste 2 workshops en dressuur clinic in noorden van Australie in de bergen achter Cairns. Het is zeker geen straf om naar Cairns te vliegen gateway to the Great Barrier Reef! palmbomen en helder blauwe/turquoise zee! en alle riffen die je vanuit vliegtuig kan zien! deed me direct denken aan mijn duiktrip met Nick in 2006! jeee alweer 4 jaar geleden.

De workshops gingen erg goed, iedereen was reuze enthousiast! 18 mensen in totaal en 8 ruiters voor de dressuur clinic. Ik heb een paar fotos van de dagen toegevoegd!

Eind vorige week ben ik weer terug gekomen en moest weekend lesgeven en paarden trainen hier in de omgeving. Deze komende week ga ik bezig met opzetten van een PhD outline en ga mijn artikel afmaken. Ik had nl net voor ik weg ging naar Cairns een Equine Science Symposium waar verschillende mensen had ontmoet om een PhD te besprkenen en ik had ook een meeting met een universiteit om PhD postie te besprken. Ik heb nl bijna mijn domestic status wat betekent dat ik niet die belachelijke international school fee hoef te betalen. Ik moet nog maar even bekijken of ik daad werkelijk een phD kan starten. Financiering blijft de boosdoener... Maar ik probeer in contact te blijven met onderzoeks/universiteits leven en wie weet ga ik nog eens weer studeren :) In tussentijd vermaak ik me met mijn consultancy. naast paarden trainen, lesgeven en wat voedings werk krijg ik ook steeds mee aanvraag voor pasture management waar ik met Nick samen werk. Die is nu begonnen met een nieuwe cariere als permaculture design consultant en heeft erg naar zijn zin. Hij moet nu meer reizen voor zijn werk maar we hebben ook wat projecten hier in de buurt.

Nou verder heb ik mijn verjaardag nog niet gevierd. Alleen in Cairns wezen uiteten met wat vrienden waar ik verbleef. Volgende week mogelijk een kleine vakantie..

Nou heel veel groetjes uit Australie!
M

  • 20 Juni 2010 - 13:52

    Alida P.B. :

    Wat bén ik toch trots op je! Heel fijn van je te vernemen en dat je zo actief bent met de dingen waar je hart ligt.
    Fijn om foto's van jou in actie te zien. En je klas! Super.
    Wat is permaculture design consultant? En hoe heet jouw onderneming in het Nederlands?
    SUCCES met alles en lieve groeten van mij en www.wezenlijkcontact.nl

  • 26 Juni 2010 - 16:00

    Adriaan En Reni:

    Tjonge, tjonge wat heb jij het druk Mariette, we zijn onder de indruk. Veel plezier en ontspanning dan ook gewenst in de aanstaande vakantie.
    Bovendien nog van harte gefeliciteerd, ook al is wat te laat, we hebben wel aan jou gedacht met ma en pa!!!
    liefs en groetjes

    Adriaan en Reni

  • 29 Juni 2010 - 13:54

    Jannie:

    Dag Mariette,
    Wat weer een mooi verhaal meid!!!
    Zo te lezen verveel jij je ook niet....maar wel fijn dat je het naar de zin hebt in AUSTRALIE.
    Ga jij je verjaardag nog vieren met Nick?
    Aan de foto te zien luisteren de leerlingen aandachtig naar jou!!
    Mooi om jou naam ook te zien op je t-shirt.

    Nou geniet van je welverdiende vakantie en tot horens,
    Lieve groetjes en knuffels, Jannie



  • 22 Oktober 2010 - 18:49

    Adriaan En Reni:

    Hoi Mariette,
    hoe gaat het met jullie allemaal?
    Zijn je ouders en tantes goed aangekomen?
    Hoe gaat het met je moeder?
    liefs en groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariette

Its all about the journey, there is no destination! Just smile and wave!!

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 11608

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: