My NEW Beach Shack!! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu My NEW Beach Shack!! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Mariette Berg - WaarBenJij.nu

My NEW Beach Shack!!

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg Mariette

10 Maart 2010 | Australië, Gold Coast

Hi iedereen!!

Zoals beloofd zou ik een update schrijven over hoe het hier met mij in Australie gaat! Ik heb een ontzettende leuke tijd in Nederland gehad! Madrid was ook helemaal geslaagd!
Ondanks de kou heb ik toch een paar hollandse dingen gedaan! Zoals schaatsen :-) en appeltaart eten mmm en stroopwafels...

Nu ben ik dus alweer 3 weken in warm Australie! Toen ik aankwam was het regenachtig weer. Onze zomertijd is eigenlijk de natte tijd dus er kan een tropische bui vallen :-) Nu hebben we weer goed weer. Het was goed om weer Nick te zien. Hij heeft erg naar zijn zin bij Permaculture instituut. Hij moet nog 4 weken en dan gaat hij consultancy werk doen in zuiden van Australie voor een paar (eco) boerderijen.

Zoals velen weten was ik niet tevreden met de woonsituatie in Australie. Waar we samenwoonde met zus van Nick. Helaas konden we niet na gesprekken het eens worden over het delen en samenleven. Ik heb dus besloten dat ik genoeg vond en dus graag ergens anders woon zonder familie :-) Ik heb een ontzettend leuk appartementje gevonden aan het STRAND!! met uitzicht op de PACIFIC OCEAN!! JEEEEEE!!! wat een uitzicht! Ik heb via een vriendin voor tijdelijk contract kunnen regelen. Haar vader is in real estate (makelaardij) en die heeft dus een aantal complexen aan het strand met appartement verhuur.
Het is een gebouw dat al 30 jaar oud is dus niet nieuw. Het heeft twee verdiepingen en ik zit op tweede helemaal voor aan met uitzicht dus! Zie de fotos :-) Appartment ziet allemaal redelijk uit. Ik heb een eenkamer appartement met badkamer. Het is dus niet echt groot voor 2 personen. Maar Nick zal komende tijd veel reizen en ik zal dus wel veel thuis zijn.

Ik ben net verhuisd dus ben nu aan het ontstressen :-) Ik moet nog een aantal zaken regelen zoals internet en electriciteit maar dan zijn we ook helemaal gesetteld. vanochtend al even een strandwandeling gemaakt en duik in zee genomen!! en dan ff douchen en omkleden in mijn appartement... neee ik probeer jullie niet jaloers te krijgen ;-)
Nou iedereen is welkom in my beach shack!!

Eerste gasten arriveren binnenkort! nanouk & jelmer zijn in OZ! Volgende week gaan ze me opzoeken!

Nou tot volgende update! Ik zal nog paar mooie avond SUNSET kiekjes maken voor jullie.. voor nu dus paar snelle kiekjes van vandaag!

Cheers!
Mariette

Kopier gehele link met code! om fotos te bekijken!
http://www.mijnalbum.nl/Album=F44JDCOT

  • 10 Maart 2010 - 08:28

    Lou:

    Wauwwweeeehehhh....ik ben echt super blij voor je meid!

    -XXX-

  • 10 Maart 2010 - 14:16

    Jannie:

    Heey Mariette,

    Wat geweldig dat je zo snel al een ander onderkomen hebt!!!!
    Maak er een mooi plekje van samen met Nick.
    Maak je even wat foto´s van je nieuwe huis, dan kunnen wij ook even genieten.

    Tot gauw..........
    liefs Jannie

  • 13 Maart 2010 - 17:47

    Janine:

    he mariette, het zal eind april worden voordat ik je kom bezoeken, waarschijnlijk nadat marije geweest is :)... ben benieuwd naar je huisje
    kus vanuit het koude nederland

  • 17 Maart 2010 - 18:58

    Anna :

    Haaaai lieverd,

    Wat super !! Ik had je bericht paar dagen geleden ff snel doorgelezen, maar nu heb ik de tijd om te reageren :) Je beach shack zit er super uit zeg.... bofkont!! :) Ik ben echt heel blij voor je; dat je nu lekker je eigen stekkie hebt en geen gedoe meer. dat zal vast een verademing zijn. Denk dat nunu en jelmer inmiddels bij jou zijn! Groetjes daar en hou je haaks en geniet van dat heerlijke strand voor je huis... dammn, need to get myself one of those shacks as well ;)

    Kussss

  • 23 Maart 2010 - 17:00

    Adriaan En Reni:

    Mariette super, hartstikke gefeliciteerd met je nieuwe appartement, een mooiere plek bestaat zeker niet.

    Liefs en groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariette

Its all about the journey, there is no destination! Just smile and wave!!

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 11609

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: