Nog 2 dagen.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mariette Berg - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mariette Berg - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen....

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg Mariette

23 Januari 2009 | Nederland, Groningen

Hi iedereen!

Nog 2 dagen en dan is het zover..mijn lang verwachte avontuur naar Australie.
Zondag vlieg ik eerst richting Zuid-Korea waar ik 3 uur tussenstop heb voor ik doorvlieg naar Sydney. Ik zal dinsdag 27 januari om 7:10 in de ochtend aankomen. Ik heb dan nog een hele dag voor me. Ik ben erg benieuwd naar het weer! Sydney is altijd leuk dus vermaak me wel!
Ik zal jullie weer berichten als ik in Australie ben aangekomen!
Kijk er erg naar uit! Maar nu koffer inpakken..dat is nog best lastig als je maar 20 kg + 12kg mag meenemen :-(
Tot volgende update vanuit hopelijk zonnig Sydney!

Liefs
Mariette

ps Iedereen nog ontzettend bedankt voor de gezellige afscheidsfeestjes/etentjes en leuke kaartjes!!

  • 23 Januari 2009 - 09:12

    Femke:

    Hoi Mariëtte,

    Allereerst veel succes met inpakken en hopelijk gaat "alles" in je lichtgewicht koffer. Ik vond het jammer dat ik niet bij je afscheidsfeestje kon zijn. Waarschijnlijk was ik toch niet zo'n gezellig persoon geweest, aangezien de terugreis zeer vermoeiend en met veel irritaties (lees: files) is verlopen. Hopelijk verloopt jouw reis wel voorspoedig. Ik wens je vanaf hier (op dit moment is dat Duitsland) ontzettend veel geluk, succes en wijsheid.

    Dikke kus,
    Femke

  • 23 Januari 2009 - 09:32

    Aletta / Moravita:

    Spannend spannend!! IK vind het heerlijk voor je dat het nu (eindelijk) zo ver is. Ik hoop dat je een fijne reis hebt en we wensen je natuurlijk het aller allerbeste daar Down under:) Jammer dat we elkaar pas dit afgelopen jaar hebben leren kennen, maar gelukkig blijven we in kontakt.

    Goede reis!
    Ton en Aletta

  • 23 Januari 2009 - 10:02

    Mariette:

    hey meid ik ga je echt heel erg missen.

    liefs
    mariette

  • 23 Januari 2009 - 10:02

    Nicole:

    Ik wens je een goed reis toe! Ben heel benieuwd naar je avonturen daar.

    Liefs, Nicole

  • 23 Januari 2009 - 10:59

    Adriana:

    Hee Mariëtte,

    Vergeet niet je adres te sturen waar je eerste verblijft ;-)

    Ik ga volgende week dus naar Holstein en ik heb mezelf voor genomen veel foto's te maken, het kan ook zijn dat we nog even bij Stal Beerbaum langsgaan dus dan kan ik foto's maken van mijn oude werkplek!!
    Ik sta er nooit bij stil om foto's te maken dus dat moet ik mezelf aanleren.

    Nogmaals heel veel succes en ik weet zeker dat je weer een fijn paard gaat vinden en dat alles op haar ;-) pootjes terecht gaat komen!!!

    Veel liefs

    Adriana

  • 23 Januari 2009 - 13:20

    Adriaan En Reni:

    wat een gezellige site Mariette, te gek dat we op deze manier een beetje met je mee kunnen reizen.
    Goede vlucht en veel succes in down under,
    liefs
    Adriaan en Reni

  • 23 Januari 2009 - 18:06

    Jan:

    Hee Marjet,
    Een hele goede reis en veel plezier daar down under en dat zal wel want al je bloed stijgt daar naar je kop, sorry hoofd! Grtn Jn

  • 23 Januari 2009 - 18:37

    M&M:

    dag mariette
    veel success en geluk in sidney
    liefs
    Mariet en martin

  • 23 Januari 2009 - 19:29

    Eveline:

    Nog even doorzetten en dan kun je een hele dag 'uitrusten' terwijl je de halve bol om reist!
    Wat ga je doen in Korea, niets kopen natuurlijk, want bagage heb je al genoeg, maar wat wel?
    Hele goede reis en wij denken aan je.

    Groetjes, Eveline

  • 24 Januari 2009 - 06:47

    Peter :

    heeee kanjer,

    heel veel plezier daar en ik hoop dat je net zo kan lachen daar als wij in NZ.;)
    En voorzichtig he`

  • 24 Januari 2009 - 09:21

    Anna :

    Heeeey lieverd,

    Waaaah morgen ga je al weg!!! Ik ga je heel erg missen Speedy ;) Maar kom je bezoeken hoor. Ik bel je vandaag nog wel even. BTW, zet straks even een foto van jezelf op de site met je nieuwe kapsel ;) ben super benieuwd. Dikke knuffels,
    Anna

  • 24 Januari 2009 - 11:19

    Femke:

    heyy mariette,
    bijna, zover nog 1 nachtje in het regenachtige Nederland slapen, spannend!!!
    Mariette en ik missen je wel hoor! hopelijk kun je alles meenemen in je Tas van 20 kg. Internet doet het trouwens in mijn kamer. ik laat je nog weten of ik langer mag blijven met mijn werk. heeel veel succes met de lange reis, maar dat komt vast wel goed.
    heel veel liefs en
    xxx Femke
    ps: ik stuur mijn adres nog!

  • 24 Januari 2009 - 14:58

    Klaas:

    Hey meid, was idd erg leuk op het feessie goeie reis morgen.

  • 25 Januari 2009 - 07:13

    Anna:

    Hey ex-collega!
    Vandaag is het zover! Ik hoop dat je een hele goede vlucht hebt! En dat je niet al te verfromfraaid aankomt down under. Je moet er natuurlijk wel op je best uitzien daar down under! Dikke kus van Anna

  • 26 Januari 2009 - 03:38

    Janine:

    he mariette als je dit leest ben je waarschijnlijk al in ozzi.. hoop dat je een goede reis had en dat je het naar je zin hebt daar. laat me even weten wanneer je gesetteld bent en of je naar NZ komt. ik heb 9 vakantie dagen over dusse... wie weet ozzi binnenkort??
    cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariette

Its all about the journey, there is no destination! Just smile and wave!!

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 11605

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: